SE NU FÖR F-N TILL ATT RÖSTA!!

Annars har ni f-n ingen rätt att sitta och klaga sedan. Gör det Du kan för att förändra samhället.

Hade möte med Lasse och gubbarna igår och vi ser alla ljust på valet. Vi är nästan helt säkra på att vi kommer över riksdagsgränsen i år och Lasse drog till och med i med 10%. Och han hoppas på 4 mandat i Kommunfullmäktige. I så fall så hamnar jag som reserv och det skulle vara himla spännande!

Snälla Anna ska hjälpa mig att dela ut tidningar i ett villaområde i stan idag. Tar bilen eftersom jag har sjuuuk träningsvärk efter allt spring igår. Håll utkik efter SD-Kuriren i i din brevlåda!
Ni som vill förtidsrösta och bor i Enköping kan snabbt och enkelt göra det på  Kommunhuset- Infocenter kl.09:00-20:00.

Älskar att ha så många bollar i luften! På lördag börjar skolan, vilket ska bli himla härligt. Ser fram emot det!! Vet att det är en tuff och intensiv utbildning, men jag ska fixa det. Och sen efter januari ska jag försöka dra igång ett eget företag, för det är drömmen. Jag drömmer och längtar. Jag jobbar och kämpar för att livet ska vända till det bättre. Jag har äntligen hittat ork. Jag vet att jag förtjänar mer.

På återssende!
Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0