Förtidsrösta!

Igår var jag och gubben och förtidsröstade i Kommunhuset här i Enköping. Självklart fick Sverigedemokraterna min röst i år. Jag skulle bli väldigt förvånad om inte SD kommer över riksdagsgränsen detta val. Bara att hålla tummarna. Då kanske det äntligen kan bli en mer öppen debatt om frågor som faktiskt måste tas upp. När ska resten av det svenska folket inse att ett Sverige som det ser ut idag inte fungerar??

* Krafttag mot brottsligheten
* En trygg och värdig ålderdom
* En ansvarsfull invandringspolitik

SD är det enda alternativet för mig, efter allt jag sett och varit med om. Inget annat parti vågar stå upp för Sveriges bästa. Ingen annan partiledare än Jimmie Åkesson kan ge ett ärligt och rakt svar på tal. Resten hostar, fnyser, harklar sig och byter samtalsämne.
Sverigedemokraterna har en plats i riksdagen från och med 2010 och framåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0