Demokratin gäller tydligen inte för oss.


                                                                    

SD kom in i riksdagen, precis som väntat. Vi hade en jättetrevlig valvaka igår med god mat och fint sällskap. Tack för ett bra sammarbete inför valet! Vi lyckades.

När jag kom hem i natt gick jag in på min facebook och märkte direkt att två av mina "vänner" där hade sagt upp bekantskapen med mig. Men jag sov ändå gott i natt. Uppenbarligen var detta inte några vänner. För en stund sedan fick jag ett hatfullt svar på ett kommenterat inlägg:
"Bra att lägga sin röst på sd... Du kan ju stoppa upp dina åsikter där solen inte lyser och flytta till ett land som inte tar emot invandrare då...."
Smart kille det där. Det är ju lätt att flytta till ett land som inte tar in invandrare :) (förstå ironin!)

Det är verkligen hat och avsky jag får tillbaka nu, vad jag än säger. Men jag tar det. Dubbelmoralen i det här landet är skrämmande. Jag trodde vi levde i ett demokratiskt samhälle. Men demokratin gäller tydligen inte för alla. Den gäller tydligen inte för mig.
                                         
                                                                  
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0