Äcklig DUBBELMORAL!

Demokrati gäller så länge du röstar "rätt".

"Allas lika värde" gäller så länge du inte är Sverigedemokrat.



Jag får inte inte rösta som jag vill. Folk säger upp bekantskapen, dom idiotförklarar och hatar. Jag har inte kastat ett enda glåpord, jag har hela tiden behållt lugnet.
Vilka är det som är fientliga egentligen? Vilka är det som vill skicka ut folk från landet? Jo, motståndare till SD.

Det är en äcklig dubbelmoral och jag har haft konstant ont i magen sedan valresultatet. Idag hängs SDs medlemmar och de som visat intresse för dom ut på internet. Namn, adresser och telefonnummer, allt. Jag är orolig. Mycket orolig! Ska det behöva vara så?! Det verkar som om det är det enda dom tror funkar; att skrämma oss till att rösta annorlunda.

Jag röstade SD 2010 och blir det omval så gör jag det igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0