Äntligen skola igen!

Imorgon bär det av till Solna och skolan igen. Underbart!
Och imorgon får jag troligen hem min bänk också, vilket ska bli hur kul som helst. Då kan man äntligen praktisera massagen på riktigt! Då ska jag tvinga grannar och familj att lägga sig hahaha :D :P

Ikväll är Thomas i Södertälje, så för första gången sedan vi flyttade hit ska jag gå och lägga mig ensam ikväll. Får se om man ens kan somna. Som tur var så är Anna hemma ikväll också så nu sitter vi här hemma och myser med hundarna..och Betty (förstås) :) Skönt med lite sällskap iaf.

Nästa vecka måste jag se till att plugga lite mer än vad jag har gjort dom här veckorna. Även om jag känner att jag läst in ganska mycket så känns det som att man ganska lätt kan hamna på efterkälken om man inte har disciplin nog att sitta ner någon timme varje dag. Allting är ju på latin och det är ju inte några muskler och skelettdelar man ska lära sig heller :S Men jag tycker det är himla intressant och ser fram emot att lära mig mer. Inom kort ska vi läsa journalföring och etik och det ska bli mycket spännande!

För att avrunda lite så...bröllopsplanerna går framåt. Ja, vi ska gifta oss :D Berättar mer någon annan gång ;)

Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0