Såå dålig!

Jag är verkligen sämst på det här med att blogga haha. Men har fan ingen ork att skriva längre. Så det får bli när det blir helt enkelt.

Skolan funkar. Tyvärr inte så mycket mer än så. Har tappat gnistan helt, som jag alltid gör med allt här i livet. Jag ger upp alldeles för lätt. Har min första tenta på lördag, manuell medicin. Jag hoppas att jag fixar det.
Jag vill ju bli frisör egentligen, så därför känns det här bara som ett substitut. Men jag ser detta som ett steg i rätt rikning iaf. Kanske kan jag jobba med massagen på sidan av för att finansiera en frisörutbildning i framtiden..? Det vore grymt isf, för massagen är riktigt rolig att syssla med, även om jag inte ser det som ett heltidsarbete längre. Det är teorin som är sååå svår. Men det ordnar sig säkert :)
Är du intresserad av en 45 min ryggmassage? Kontakta mig!

Annars då?? Massor och ingenting egentligen. Har myckert tankar, men trvis ändå relativt bra med livet i stort. Allting kommer att lösa sig med tiden, det är jag övertygad om. Jag ska försöka vara lycklig i det jag har idag, istället för att alltid jaga något mer.

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0