Klarvaken

Ledig idag, men klarvaken kl 06:17. Yeeay.
Kommer bli snortrött senare under dagen, det är jag helt säker på.
Ska försöka lägga mig snart igen för igår lyckades jag faktiskt somna om, mot alla odds.
Inget särskillt står på schemat idag. Diskberget finns ju kvar imorgon med :P
...Men då jobbar jag ju iofs. Får se om jag lyckas samla ork till att ta tag i lägenheten.

Det finns ett par rediga orosmoln på min himmel just nu, men jag hoppas allt löser sig till det bästa. Även om jag tror att så inte är fallet, så är ingen fakta skriven ännu. Inget är bestämt, vad jag vet. Vi får se.

Lever livet så gott det bara går och trivs ändå extremt bra med vardagen. Jag tänker försöka att inte deppa ihop över det som händer just nu, för jag förtjänar inte all skit som slängs på mig. Jag är bättre än så. Och jag förtjänar att vara lycklig efter allt som hänt dom senaste åren. Så jag gör mitt bästa för att hitta alla dom ljuspunkter som faktiskt finns runt omkring mig. Dom håller mig vid liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0