Jobba och slita :D

Har jobbat idag, 7-15 och ska jobba samma timmar imorgon . Och eftersom morgondagen är en röd dag så blir det bra med pengar. Yeeay! Tiden går numera relativt fort när jag är på jobbet, till skillnad från när jag precis började. Guuud vad dagarna segade sig fram.

Ikväll är Thomas och hälsar på Jandro, så blir själv ett tag extra. Då ska jag passa på att kolla lite Vampire Diaries. Även om jag tycker att True Blood är sååå mycket bättre, så måstejag ha något att följa medans jag väntar på Season 3 :P

På lördag ska vi ha inflyttningsfest här hemma. Alla dom bästa från Vagnhärad kommer, så det ska verkligen bli hur nice som helst. Ser fram emot att träffa nya och gamla vänner och ha en riktigt trevlig kväll! Det blir alldeles säkert kanon!

Faaaään vad schleten jag känner mig, suck :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0