IKVÄLL!!

Ikväll blir det inflyttningsfest här hemma! Alla mina bästa kommer. Synd att Thomas gamla kompisar från Stockholm hört av sig, för det vore jäkligt nice att få träffa dom också. Men men, vi ska ha gryyyymt roligt i alla fall! :D

Sara, Fia, Johanna och Niclas kommer redan vid 15-15:30 för lite käk och prio-tid. Underbart! Vi träffas så sällan numera, så jag ska verkligen ta till vara på tiden.

Jag har ju en rutin när det gäller mina inflyttnings"kalas". Jag brukar bli så äckligt full. I Järna ringde dom 112 och i Södertälje däckade jag vid 22-tiden och vaknade upp runt 2am när alla hade dragit vidare. Vilket trevligt sällskap man är. NOT!! Så denna"tradition" hade jag i alla fall tänkt bryta ikväll och köra på en lagom, trevligare fylla.
Vi var och handlade diverse likörer m.m. på Systemet igår, så ikväll ska jag ge mig på och "leka" bartender. Var tvungen att provsmaka lite igår kväll, så jag gjorde en drink med Midori, vodka och ananasjuice till mig och en White Russian till Thomas. Smarrigt!
Ser fram emot en kväll med mycket skratt i gott sällskap!

Nä, nu ska jag lägga mig framför Vampire Diaries en stund, innan jag börjar med städningen. Förhoppningsvis slumrar jag till en stund, för det är tveksamt om man orkar hela kvällen när man går upp 6:30. Inte Okej!

Puss och snusk







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0