Beroende!!

När jag är ledig så fördriver jag min tid med att spela dessa hopplösa spel på facebook.. Farmville, CountryLife, Café World, Treasure Isle, Mafia Wars. Suck, vad är meningen egentligen? Det är ju inte direkt "utvecklande". Men, men. Så småningom lär man ju tröttna, för det är ju inte direkt spännande att sitta och vänta på att "morötterna" ska växa.. Hehe, vad tragiskt egentligen :P

Idag ska jag spendera min sista hundring på linsvätska. Yeeay!!

Ledig idag, jobbar onsdag, torsdag och sen ledig hela helgen. Skööönt! Härligt att jobba, men vill ju vara hemma när min man är det :) Känns som vi bara går om varandra nu när jag jobbar en del kvällar och helger. Kommer jobba tre helger i rad från och med nästa vecka så...bara att passa på att pussa på honom nu :D

<Take Care>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0