Till Globen för arbetsintervju!

Väntar med spänning på att klockan ska bli 13.30 så man kan få visa sig från sin allra bästa sida. Skryta på ett ödmjukt sätt. Det är jag bra på ;) Hoppas verkligen på det här nu, förjag blev desperat för över ett halvår sedan. Nu vet jag inte ens vilket stadie jag är i längre. Desperat är en ganska grov underdrift. Men om jag nu ska skryta lite så har jag faktiskt aldrig blivit nekad ett jobb där jag fått komma på intervju. Så jag måste verkligen vara bra på det där med att prata bra om mig själv hahaha. Nää, men jag håller alla två tummar för att jag får en chans att visa framfötterna här nu och att jag får arbete på en plats där man trivs, i alla fall hyfsat.

Puss och kram// Linda*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0