Mitt liv tillsammans med mannen jag älskar! <3

Nu har lugnet lagt sig här i ENKÖPING. Det mesta har fallit på plats. Allt är snart klart i lägenheten och hjärnan har börjat förstå att jag faktiskt (äntligen) har kommit ifrån Södertälje. Jag trivs. Lägenheten är underbar. Jag äslakr att bo högst upp istället för på bottenvåningen. Vi har verkligen bytt upp oss, och det ordentligt. Thomas pappa har gett oss lyxen med helt nya möbler i hela lägenheten och det är vi extremt tacksamma för. Eva och Tordan har gjort så mycket för att hjälpa till i flyttkaoset och vi hade nog inte klarat det utan dom.  Mest av allt är jag tacksam för att jag har en man som är så stark och har ett sådant tålamod, med allt här i livet (inklusive mig). Jag älskar honom för allt han är.

På allt det här har vi köpt en ny bil. En Cheva. Väldigt fin och förhoppningsvis mycket billigare i drift än forden.

Jag ska snart försöka lägga upp lite bilder på vårat nya boende, men vill få allting i ordning först.
Ni som förtjänar en inbjudan till inflyttningsfesten lär få en :)

Ta hand om er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0