Min väg mot en sundare, lyckligare liv.

Jag ska:

*På arbetsintervju på måndag. Håller alla tummar för att jag får jobb. Detta skulle göra så otroligt mycket för mitt välmående.

*Börjar motionera mera.

*Försöka äta sundare.

*Träffa folk, gå utanför dörren och vara social. Har blivit något av folkskygg på sista tiden.

*Hitta ett band att spela med. Ta upp mitt musikintresse på allvar igen.

*Kolla danskurser. En möjlighet för både mig och Thomas att träffa nya vänner och samtidigt få motion.

*Kramas mer. Jag vet att i alla fall jag mår mycket bättre utav en kram med jämna mellanrum.   :)    <3




                            

Kommentarer
Postat av: Anna Larsson

du har ju träffat mig o andreas iaf :)

2010-03-26 @ 11:00:00
URL: http://annarullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0