Lördagsmys.

Ikväll ska vi ta oss till Bromma för middag hemma hos Stefan. Ska bli jäkligt mysigt faktiskt. Lagom ansträngande. Tyvärr har jag haft jordens huvudvärk hela dagen, men efter ett 1000mg alvedon och några liter vatten så känns det i alla fall lite bättre. Vore synd att ställa in.

Har en hel del bilder att lägga upp.


Blommor från älsklingen. 17/2








 
Koncentration på hög nivå. Stefan och Thomas spelar NHL10. 20/3






















Betty. Alltid lika söt och full av tokiga idéer.
Hon ska in överallt; påsar, kartonger, korgar.
Så sant, så sant. Jag har placerat ut skokartonger och korgar i hela lägenheten
som hon alltid ligger i.
Hon är kanske inte någon "knäkatt", men hon är vår katt,
och hon är vääääldigt speciell  
:)


Bilder från DIF-BIF 26/3 lägger jag upp när jag har lite mer tid, för nu måste jag in i duschen och sedan göra mig i ordning. Ha en riktigt fin kväll allesammans. På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0