HAN.

Du har säkert varit där du med, någon gång i livet, när du sitter och undrar över när det är din tur att träffa den rätta? När det är din tur att träffa en partner som ställer upp, tar hand om dig och som älskar dig villkorslöst?

Fram tills den 13 mars 2009 slog tanken mig med jämna mellanrum. Men sen dök HAN upp. HAN som behandlar mig som en drottning. HAN som alltid ställer upp för mig på alla sätt han kan. HAN som älskar mig, även när jag kanske inte förtjänar det. HAN som ger så mycket utan att kräva något tillbaka.

HAN är mitt livs kärlek och jag uppskattar honom bara mer och mer för var dag som går. HAN är mitt allt, mitt liv. THOMAS BERG, DU HAR MITT HJÄRTA.


                                 


Kommentarer
Postat av: Anna Larsson

2009 va ett bra år att träffa the one and only. :P

2010-03-26 @ 10:57:33
URL: http://annarullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0