Zzznaark!!

...Så låter det från sängen just nu, haha :) Tur att någon utav oss utnyttjar sovmorgonen till max :P
Ska snart ta en varm dusch (kanske ett bad??) och sedan göra mig klar för att åka och fika hos farmor. Vi ska vara där vid 13-tiden ungefär. Hoppas på att jag ska få tid att packa ett par kartonger idag, men får se om tiden räcker till, för eventuellt ska vi ta en sväng förbi Ylva och Henke til kvällningen och om jag kan läsa av gubben rätt så vill han nog till klubben en sväng senare. Var ett tag sedan vi var där, så kanske lika bra att kiika ner en stund. Även om folket där nere kan driva mig till vansinne. I alla fall....

Vi tog var med Jessica på bio igår. Såg Sherlock Holmes på Heron City. En helt okej film, men jag hade nog trott att den skulle vara bättre än vad den var, tyvärr. Nästa bioupplevelse blir nog the Wolfman, som känns som en film som man nästan måste se på bio för att kunna njuta av den så mycket som möjligt.

Paketet jag skickade efter från Ellos kom igår, en massa spännande. Hälften hade jag nog glömt bort att jag ens skickat efter haha. Men nu har vi i alla fall en sovrumslampa och nya lakan när vi flyttar in :) Hade även skickat efter en baddräkt och det mina damer och herrar var väldigt spännande. Har man inte haft på sig en baddräkt sen man var en sådär...11 år gammal, så var det ju inte det allra lättaste att titta sig i spelgeln med den på :P Även om det här va en baddräkt alá Paris Hilton, typ, så måste jag känna mig besegrad när sidfläsket hänger ut på alla tänkbara ställen. Nu blir det ändrade matvanor och motionsvanor så kanske man kan visa sig i sitt nya inköp i alla fall en gång i sommar ytan att skämmas ihjäl på köpet.


Anledningen till att jag inte lägger upp så mycket bilder längre är helt enkelt att jag är alldele för lat för att bocka mig ner och rota i den jävla kabelhögen som ligger på golvet. Vilken röra!! Snart, jag lovar.

Nähe om man skulle masa sig in i badrummet nu kanske. Ha det så fint. På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0