Promenad till farmor.

Min älskade lilla farmor ringde nyss och frågade om jag ville komma över på fika kl:13, så det ska jag göra. Tar en promenad dit (tar väl ca 25 min) och ska kolla om dom har börjat sälja semlor på Roffes ännu, för i så fall så måste vi ju nästan tjuvstarta lite. Såg att dom hade semlor på ICA MAXI här om dagen. Grymt sugen :P

På lördag ska vi fira hennes 90års dag. Förstår ni?! 90 bast och nästan piggare än den här 22åringen liksom! Helt sanslöst :D Tydligen ska vi bli nästan 40 personer på Café Humlan, nästan hela släkten på pappas sida kommer att vara där. Ska bli jättemysigt, ser verkligen fram emot det. Eva och Tordan är också bjudna och det värmer hjärtat ytterligare i vintermörkret.

Thomas och jag "firade" 10 månader igår, vilket innebar varma mackor och Sällskapsresan 2, haha. Man måste uppskatta allt det där lilla. Jag älskar honom bara mer och mer för varje dag som går och vår ömsesidiga respekt bara växer. Vi har det verkligen jättebra tillsammmans. Han är utan tvekan mitt livs kärlek.

Nu ska jag snart äta lite frukost och titta på det ack så underskattade "Våra bästa år" ;) Haha, sååå värdelöst, men ändå så gripande. :P Ha det fint. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0