☆ Pappa, du är aldrig långt borta ☆

Allt vi gjort, allt vi sagt, kommer tillbaka till mig och får mig att le igen.
Du visade mig hur man hanterar sanningen. Allt som är gott i mig har jag fått ifrån dig.
Även om avståndet mellan oss nu kan verka för långt, så kommer det aldrig att separera oss.
Innerst inne vet jag att du aldrig är försvunnen. Aldrig långt borta.
Du finns alltid i mitt hjärta.
Alltid nära, varje dag. Varje steg på vägen.
Även om vi för tillfället har fått säga adjö, så vet jag att du alltid kommer att vara en del av mitt liv.
Du är aldrig långt borta.
När jag går längs tomma vägar, så är du alltid med mig. Aldrig borta en sekund.
All kärlek du gav ger mig styrka idag. Du är min hörnsten.
På något sätt så lyckades du alltid se det bästa i mig.
Tiden fortsätter att gå, men jag lovar dig att du aldrig kommer att försvinna. Aldrig vara långt borta.
Du finns alltid i mitt hjärta.
Alltid nära, varje dag. Varje steg på vägen.
Även om vi för tillfället har fått säga adjö, så vet jag att du alltid kommer att vara en del av mitt liv.
Aldrig långt borta från mig.
Om det är något jag verkligen tror på så är det att vi kommer att mötas igen. Någonstans på vägen.
Innerst inne vet jag att du aldrig är försvunnen. Aldrig långt borta.
Du finns alltid i mitt hjärta.
Alltid nära, varje dag. Varje steg på vägen.
Även om avståndet mellan oss nu kan verka för långt, så kommer det aldrig att separera oss.


                                                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0