På order av svärmor.

Har fått stränga order om att skriva här oftare :P Ska försöka hitta tillbaka till det dagliga "flytet".

Nyår i Enköping var perfekt. Vi åkte dit redan dagen innan (30/12) och spelade bingolotto på kvällen. 31/12 var lugn. Eva och jag åkte och handlade allt som behövdes till middagen. Middagen som förresten blev den godaste någonsin! Verkligen jättelyckat! :D
Som varje nyårsafton så tittade jag/vi på "Grevinnan och betjänten". En riktig klassiker. Och vid tolvslaget stod vi ute i snön och skålade med champagne. Riktigt mys.
I fredags åkte vi hemåt igen och sedan dess har vi bara tagit det lugnt. Tog en redig promenad ner till klubben igår för att hämta bilen, men det visade sig att batteriet är heldött (antagligen frysit sönder) och vi var därför tvugna att lämna kvar bilen för att ladda ett annat batteri över natten. Så får se om vi orkar ta en promenad till idag eller om vi tar bussen. Gissar på det senaste, för tror inte Thomas somnade förrän runt 4 imorse. Varför vet jag inte.

Längtar sååå sjuuuuuukt mycket efter flytten!! Det gör Thomas också. Nu kan jag nog inte hålla mig längre, utan måste nog ut i förrådet och hämta in ett par flyttkartonger :P ;)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0