Min vardag.

Äntligen fredag igen! Så får vi se vad kvällen har att erbjuda.

Hade väldigt jobbigt igår kväll. Saknade pappa så det gjorde ont i hjärtat. Det kommer sådana dagar när man verkligen inte kan hålla tillbaka tårarna. Det är som om någon vrider på en vattenkran. Tårarna bara forsar ut. Tack och lov så var jag inte ensam när det hände den här gången. Thomas fick mig snabbt att må bättre och jag kunde somna lugnt.

Jag vill så gärna packa hela dagarna, men det är ju för bövelen över en månad kvar till flytten så jag måste hålla tillbaka lite haha. Annars sitter vi snart här på varsin köksstol i en tom lägenhet :P Ser verkligen fram emot en ny start i Enköping. Tror att vi kommer att trivas jättebra där, både Thomas och jag.

Just nu är jag nog sugen på precis allt. Alldeles säkert för att vi inte har någonting hemma över huvud taget. Om jag inte vill gnaga på gammal varmkorv vill säga. Godissugen som bara den och sockernivån är nog lägre än vanligt. Tittar i myntfacket på plånboken och ser till min stora glädje att jag är hela 18 kronor rik! Det är ju i alla fall en 100g chokladkaka nere på macken! Haha. Nu ska jag bara orka klä på mig och gå dit :) Det är ett hårt liv jag lever.

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0