ÅÅH...SOOOOPA!

Jag har verkligen blivit sämst på det här, jag vet. Men själv ser jag inte det som något jättenegativt, snarare tvärtom. det betyder att jag har bättre, viktigare saker för mig än att sitta vid datorn. Som att packa inför flytten till exempel :D Jag längtar obeskrivligt mycket! Det ska bli så skönt med en fräsch start i ett annat samhälle, där man är ett oskrivet blad. Där kan jag vara precis vem jag vill, utan att folk från förr sprider rykten och fula lögner pga avundsjuka och brist på andra intressen. Vi ska börja vårat nya liv tillsammans i Enköping, Thomas och jag.

Sitter med maten klar och väntar på att min man ska komma hem. Det dröjer dock ett tag till. Tills dess ska jag nog packa ett par kartonger till, försöka få undan allt som inte används redan nu så att man kan bli klar och kan ta städningen bit för bit, så man slipper all stress när det närmar sig flyttdatumet.

Jag mår bättre än på länge.
Tiden går fort, och det tackar jag för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0