10 sopsäckar.

Nu är förrådet i stort sätt färdigrensat. Och i vardagsrummet står nu 10 stora, svarta sopsäckar. Förstå vad skit man samlar på sig med åren. Och ändå var det ju bara ungefär 2,5 år sedan jag flyttade hit. Men den här gången gör jag verkligen en rejäl rensning. Jag tänker inte ta med mig något onödigt alls till nya lägenheten. Saker som inte används slängs, så är det bara. Nu startar vi om på nytt, tillsammans. Inget mer Södertälje.
Hittade gamla foton, som nu tynger i bröstet. Men det går över.

Det är verkligen skönt att ha saker att göra på dagarna. Tiden går så mycket fortare. Ikväll har Thomas möte på klubben. Imorgon är det hockey. På onsdag är det röd dag och då åker vi till Nora, eftersom både Bengt och morsan fyller år då. Ska bli härligt att träffa familjen igen. Saknar lillebror varje dag.

Jag är värdefull. Hur tungt det än känns ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0