Doowop!

Jafyyyfan! Nu är det bara 11 dagar kvar till flytt. Wohoo!

Så här sällan har jag nog aldrig skrivit här, men det är ju för att jag har viktigare saker för mig, så det så ;) Idag har jag ringt typ 100 samtal (som egentligen bara är 5) och ordnat med elbolag och diverse. Nu håller jag på och packar. Snart skurar jag skåp för att göra flyttstädningen lite lindrigare till söndagen den 28:e. Klockan 15-18 har jag tvättstugan. Det behövs, för nu springer jag barfota! Slut på strumpor, haha :D

Lyssnar på The Baseballs och rockar loss. Livet är fan så bra när man tillåter sig själv att njuta av allt det som faktiskt är bra. Det var en lite konstig helg, men den lämnar jag bakom mig nu och ser framåt, för det är där livet väntar. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0