Allt händer NU! Jag gillar't.

Gott folk, vilken dag. Det känns underbart bra. Bara sådär allmänt liksom. Gillar't som faan :)
Städar här hemma. Ironiskt nog så har städskåpet varit bland det skitigaste stället i lägenheten, haha.
Gick upp vid 6 och kollade på matchen mellan Sverige och Finland, som Sverige ägde från början till slut. Vinst med 3-0. Bra start. Tog en lång, varm dusch och vid 9 var jag ute och gjorde några ärenden. Handlade lite, hämtade papper och lämnade tillbaka Chevan till Noppan. Köpte med semlor och satt där ute och snackade skit en stund.
Senare i eftermiddag ska jag ut till skroten i Skarlunda och hämta lite grejer till forden, som sådär lagom passande har gått sönder. Så Thomas kommer att spendera kvällen i garaget. Hoppas det går någorlunda lätt att fixa i alla fall.

Och nu är det fan inte långt kvar till flytten! På fredag går första lasset. Då ska vi hämta nya soffan på Underbara Hem och alla andra nya möbler på IKEA. Sen får vi se hur mycket klockan blir, om det blir att hämta allt härifrån eller om vi tar det lasset på lördag. Eftersom jag har varit såå jäääävla duktig och haft framförhållning så kommer flyttstädnigen vara i stort sätt helt klar när vi har tömt lägenheten, så då blir det bara att torka av golven. Så himla skönt. Extremt nöjd med mig själv.

Vi har haft en del motgångar på senaste tiden, men vi står stadigare än någonsin. Jag älskar min gubbe mer och mer för varje dag. Han är allt jag behöver för att fungera. Han är luften jag andas. <3

                                            



                                   Panik, panik. Måste köpa födelsedagspresent till Jessica!! Vad?! O.o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0