Mitt lyckorus!

Är helt slut, men sååå lycklig.

Jag har nu jobbat två dagar på Hummelsta Baren, min nya arbetsplats. Allt har gått jättefint och även om jag inte gått på schema ännu så har jag redan fått 6 nya pass till och med fredag nästa vecka. Underbart! Tempot är högt, folket är trevligt och arbetsuppgifterna varierade.

Jag trivs hur bra som helst i "min nya stad" och vår lägenhet. Ångrar inte för en sekund att jag flyttade från Södertälje till Enköping. Här finns ett lugn och en helt annan mentalitet. Och det är precis lagom stort för oss.

Jag har jordens finaste sambo. Han tar hand om mig på alla tänkbara sätt. Jag älskar honom så det nästan gör ont och jag längtar efter mitt fortsatta liv tillsammmans med honom. Han gör mig hel. Vi har så mycket planer för framtiden.

Våren är här! Värmen har återvänt till Sverige! Härligt! Ser hur träden börjar knoppa. Vaknar av fågelsång på morgonen (om inte katten kommer och kliver mig i ansiktet först). Snart är sommaren här. Värme, god mat, massa mysiga träffar runt om i landet och heltidsarbete, wohoo!

Det är vårat år i år.


                                 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0