Svininfluensan.

Har ringt och rådfrågat läkare och enligt henne så har jag troligen åkt på den "fruktade" och mycket omtalade svininfluensan. Nu måste jag hålla koll, så att inte eländet sätter sig på lungorna så man får lunginflamation också. Enligt henne ska jag försöka isolera mig (stackars, stackars Thomas). Vartenda symptom hon beskrev har jag också, så ja, min damer och herrar; mig ser ni nog inte ute på ett tag.
Hade hoppas på att vara kry till buggen ikväll, men det kan jag ju glömma gasnka direkt, eftersom benen knappt bär mig.
Men lite ljus i detta elände är att jag har människor runt omkring som skriver/ringer och hör hur jag klarar mig. Underbart, tack för stödet. Jag ska nog komma helskinnad ur det här också ska ni se :) Håller tummarna för att andra i min omgivning ska slippa det här, för det är fan inte mysigt någonstans.
*PROSIT*
Ta hand om er alla! Nu ska jag ringa mormor och snacka lite skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0