Sämst.

Jag har verkligen blivit dålig på att skriva här. Det är för jag inte har den blekast vad jag ska skriva om. Hur mycket tråkigt orkar ni läsa liksom??
Har anmält intresse på två lägenheter till i Enköping. Väntar fortfarande på info om den vi blev erbjudna. Har ingen aning om vart någonstans i kön vi är.
Inte hört ett ord om något jobb. Fortfarande samma skit.
Har hunden idag mellan 7-15. Skönt att ha lite sällskap i alla fall.
Ska försöka få hem forden från Hässelby idag, hoppas på bättre lycka den här gången.
Hade tänkt göra en kycklingsallad till middag idag. Försöker slimma maten lite. Eller? (Åt på Max igår).
Buggade igår igen, fick lära oss två "turer" (två olika sätt att snurra på). Mycket info att ta in och har ont i fötterna idag. Himla kul är det i alla fall. Ser fram emot nästa gång.
Imorgon tänkte jag ta en runda på stan. Måste till apoteket och lite så, kanske ska fråga Emma om en lunch?..
Har haft en speciell känsla i magen nu i en vecka ungefär. En bra känsla. Vet inte riktigt hur jag ska bveskriva den, men den får mig att koppla av, trivas och känna mig trygg. Det är med Thomas jag ska dela mitt liv. Typ en sådan känsla. Äsch, för svårt att beskriva. Det känns utan tvekan bra i alla fall.
Så...nog med onödig, överflödig information nu.
Ha det så fint, hörs.

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0