Min egen sekreterare.

Jag har ringt så många samtal dom senaste dagarna att jag skulle kunna skriva "sekreterare" som merit på mitt cv. Har nu bokat boende för mig och Eva lördag-söndag på Eskilns Camping, söder om Fagersta. Det är samma camping som Thomas och grabbarna ska sova på, så förhoppningsvis så behöver jag inte vara ifrån min man i sååå långa pass åt gången ;) Men fredag natt får jag försöka överleva själv. Ska eventuellt åka och sova i Enköping efter att jag har lämnat hunden.

Gårdagen med Jessica var suverän! Åkte upp så jag var i Stockholm strax innan 10 och sen gick vi på stan fram tills på eftermiddagen. Lunchade på Sandys och skvallrade om diverse speciella människor. Inhandlade ett par underbara pumps från Rio för 349:- samt en ny hårtoning från L'Oréal Paris, nr 645 Kastanje som dom reade ut på Åhlens City för 85:- förpackningen.

          
Skorna är min nya förälskelse och hårfärgen blev jag sådär äckligt nöjd med ;)

När vi kände oss klara på stan tog vi tunnelbanan till Brommaplan för att besöka Ted's Tattoo. Pratade lite snabbt med Jani om hur jag ville ha det och lämnade mina 500:- i dep.kostnad. Sedan tog vi bussen till Spånga och hem till Jessica. Där möttes man av två supergosiga katter. Såå himla söta. Där har ni ännu en förälskelse! Haha.

         
Morita                                                                     Chappe

Efter en stund kom Eva för att följa med Jessica till stallet och Thomas kom och hämtade mig. Vi åkte och handlade lite och sen hem för en lugn kväll framför teven.

Idag har jag haft Kia fram till kl.15. Vi var ute och promenerade i spöregnet. Ganska mysigt faktiskt. Kia har en tendens att alltid hitta pinnar twice her size liksom hahaha, ser så jävla komiskt ut!!

         
Inte en chans att hon fick den med sig. Men skam den som ger sig :P


Nä, nu ska jag nog göra lite röstuppvärmning och sedan ge mig på ett par bitiga låtar från "Fantomen på Operan". Blir alldeles för sällan som man verkligen får sjunga ut, även om jag älskar det.
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0