Lättare att andas.

Jag tillät mig själv att gråta ut hos Thomas igår kväll, efter att jag bröt ihop i badrummet. Jag måste lära mig att jag faktiskt har en jättefin pojkvän som lyssnar när jag har något på hjärtat. Och egentligen behöver jag inte prata så mycket, oftast vet han precis vad det handlar om. Det är läskigt hur han ibland kan läsa mig som en öppen bok. Men det är bra att någon kan göra det, eftersom jag är så dålig på att be om hjälp.

Idag känns det som vanligt igen., mulet ute och svinkallt i lägenheten. Alltid äckligt kallt hemma. Hoppas dom drar igång elementen snart, för nu sitter jag med raggsockor och täcke liksom...

Ska möta Jessica redan klockan 10 på Centralen imorgon, så då blir det att gå upp med tuppen. Ska bli härligt med lite tjejsnack och fnitter, blir så jäkla sällan nu för tiden. Ska åka till Bromma och prata med tattueraren också. Skissa upp och bestämma pris, typ. Måste ha lite pengar kvar till kryssningen helgen efter också. Någon rosa drink måste jag ju få, hahaha.

Dagens låt: Katy Perrys "Thinking of you".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0