Jag älskar!

Hur underbart är inte livet egentligen när man inser hur mycket man älskar någon och man vet att alla känslor är besvarade. Då har allt annat föga betydelse.
Sitter och lyssnar på "Halo" i hörlurarna och tittar på min man när han sover. Han är det vackraste Gud någonsin skapat. (Skulle jag säga om jag var en gnutta religiös) :)
Jag älskar allt med honom. Hur han får mig att känna, hur han ser mig. Han gör mitt liv. Det ska inte gå en dag då jag inte berättar för honom hur viktig han är, vilken betydelse han har. Aldrig kommer jag att älska någon så djupt som jag älskar Thomas. Ingen tvekan om saken, han är mitt livs kärlek.
Och hur perfekt känns inte livet när man kommer till insikt med dessa saker, gång på gång, dagligen.

<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0