Frisörutbildning?

Sitter och letar efter olika frisörutbildningar i Uppsala, Enköping, Västerås och Stockholm. Har hittat några som verkar intressanta, så nu ska jag sätta mig ner och ringa runt. Höra om terminstarter, kostnader och annat. Hoppas jag kan hitta något som passar mig, för jag är ganska säker på att det är det här jag ska göra. Och att jag ska göra det nu, innan livet vill annat. Har ni några tips så hör gärna av er till mig, så jag kan kolla upp det!


Blir en lång dag idag, Thomas jobbar och har hockey. Men 21:00 ikväll börjar Grey's Anatomy igen, så det ser jag verkligen fram emot. Beroendeframkallande det där, haha.


Thomas och jag har börjat våra "nya liv" nu. När vi var och storhandlade igår så fyllde vi vagnen med grönsaker och frukter. Inte så mycket kolhydrater och inga såser haha. Fick till och med köpa lax för Thomas, som annars helst slipper äta fisk. Jag som älskar fisk, blev jätteglad! :D


         


Kommentarer
Postat av: Anonym

om man ska dra ner på kolhydrater är såser jättebra!

2009-09-30 @ 20:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0