Från ensam till älskad.

Jag kan inte sluta förundras över hur du fick allt att vända.
När du kom in i mitt liv så hade jag gett upp om allt.
Det fanns ingenting kvar.
Jag levde mitt liv ensam, utan mål och utan förhoppningar på framtiden.
Jag gjorde mitt bästa för att över huvud taget kunna överleva.
Mina sorger var stora och alldeles för tunga att bära.
Jag hade ingenting att se fram emot.
Jag kunde inte för mitt liv hitta ljuset i slutet av tunneln.

Men sedan kom du.
Helt plötsligt stod du där med öppna armar.
Du omfamnade mig och lovade att allt skulle bli bra.
Jag har aldrig känt en sådan lättnad.
Du tog hand om mig och älskade mig för allt jag var.
Även om jag i början var trasig och vad jag ansåg; bortom räddning.
Du beskrev din kärlek med stora ord och fick mig att känna mig viktig.
Du tröstade mig när jag var ledsen.
Du skrattade med mig när jag behövde det som mest.
Du var min räddning.

Om jag någon dag får chansen att ge tillbaka lika mycket som jag fått,
så kommer jag aldrig att tveka.
Jag ska finnas för dig.
Jag ska alltid älska dig för allt Du är.
För du är SÅ viktig.
Du är så speciell.
Aldrig kommer något att kunna konkurrera med min kärlek till dig.
Jag ska alltid drömma om en framtid tillsammans med dig.
För det vi har är något alldeles extra.
Det här är den riktiga varan,
kärlek i den mest underbara form.

Jag är din i all evighet.
Du har mitt hjärta.
Jag älskar dig Thomas, mer än ord någonsin kommer att kunna beskriva.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0