En urmysig helg i Fagersta.

Efter lite krångel och "om" och "men" så kunde jag bege mig till Fagersta för den mysigaste helgen på länge.
Med ett fullspäckat hockeyschema trodde jag att jag skulle ha lite jobbigt med att sitta och frysa nonstop och titta på en sport som tidigare aldrig intresserat mig. Men så blev det ju inte! Jag har nog begravt en liten hockeyälskare lååångt, lååååångt inne i mig själv, som kom upp till ytan nu i helgen. Har haft så himla roligt!! :D
Hejade på våra grabbar från Ekerö som lyckades ta en 2:a plats, grattis!!
Att tillbringa helgen med Eva var det bästa jag kunde gjort. Har verkligen njutit av varenda minut. Med min pojkvän fick jag även en underbar familj. Ser fram emot kommande helg, då det är lite kalasande i Enköping som gäller.

Om en vecka ska jag tattuera mig!! :D O.o


26 september, Evas balkong. Smultron, så här års..? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0