En helt vanlig måndag.

Och jag är i stort sätt frisk igen!
Igår var det hockey ute på Ekerö. Ekerö vann med 5-3 :) Efter det åkte vi till Enköping för middag och fika med svärmor och Tordan. Vi hade en mysig dag och vi har haft ett underbart halvår.
Idag är som vilken dag som helst. När disken och smutstvätten har samlats på hög och till och med har börjat lukta lite illa. Dags att ta itu med, efter sjukdomar och elände. Nu har jag inget att skylla på längre, tyvärr. Och ingen var det som gjorde det åt mig heller, tusan :)
Har sökt ett par jobb till,  men det är väldigt dålig respons just nu. Hade hoppats på att det skulle vända efter semesterveckorna, men icke. Hangin' in there!!
Längtar som vanligt efter min man och håller tummarna för att forden går igenom besiktningen utan större anmärkningar idag.
Det är en helt vanlig måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0