Blandade känslor.

Önskar vi kunde åka bort igen, bara för en helg. Men det får vänta. Pratade lite igår om att hyra en stuga över nyår, om det finns pengar.

2 veckor kvar tills det är dags att tattuera sig! Får se hur man klara plågan haha. Tydligen så ska revbenen vara det värsta stället att gadda sig på. Och där ska jag ligga i 3 timmar och pinas :P Sedan har jag klarat av alla ställen dom säger är värst; ryggen, underarmarna, fötterna och revbenen. Lika bra att ta det värsta först ;) Äsch, det kommer att gå som en dans, för jag vet att det är värt varenda sekund av smärta. Har längtat som fan efter mitt körsbärsträd.

På onsdag ska jag träffa Jessica för en dag i Stockholm. Vid fyra ska jag besöka en arbetsplats på Sveavägen, kolla läget.

Kommande helg blir jobbig. Första dagarna jag måste lägga mig och vakna utan Thomas sedan han flyttade in. Ser verkligen inte fram emot det, suck. Har haft så jäkla tufft med farsan i en vecka nu. Ler utåt, men tårarna rinner ofta över. Har jobbigt med att vara ensam. Har flörtat in mig lite hos svärmor, så ska sova där i helgen och sen åker vi upp till Fagersta tillsammans och tittar när dom spelar.

Jag får inte tappa bort mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0