Mitt liv med tv-schema

Jaha... 14 oktober. Så vad händer? Ingenting alls. Det enda jag ser fram emot idag är "True blood" och "Grey's Anatomy". Kul att leva efter ett tv-schema. Not. Hade jag haft råd hade jag fikat med Emelie på stan, men kontot är tömt efter kryssningen och i plånboken finns mest gamla kvitton. Tur att nästa pay-check kommer snart.
11 dagar tills jag fyller år. Ser fram emot helgen 23-25 oktober. Jessica kommer vara här och jag kommer ha fullt upp att göra hela helgen. Ska bli massa mysigt. Ska försöka ge mig på en smörgåstårta. Det kan jag göra nu..leta efter goda recept på recept.nu!
Hör av mig nästa gång jag är så här sjukt rastlös.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0