Mina brud <3

Tack Fia-Lotta för en mysig kväll med bio och skvaller. Du är min tjej! :)
"Flickan som lekte med elden" var riktigt bra, mycket lättare att se än första filmen. Dryga 2 timmar gick hyfsat fort, så får vi se vad trean har att erbjuda. Så kul att dom är inspelade här i trakterna, så man känner ju igen sig titt som tätt.

Snart kommer min gubbe hem, vad jag har väntat på hela dagen. Åh, jag ska pussa på honom tills han får skavsår hahaha :D

Imorgon blir det arbetsintervju någonstans runt Mariatorget. Kanske får möjlighet att jobba tills jag ska börja plugga i alla fall. Vore jäääligt nice. Trucker är mitt mellannamn, tss ;) Så nu har man eventuellt ett jobb i Enköping, ska jag bara fundera ut en lösning på hur fanken man ska få det att funka tills vi har fått en lägenhet. Kanske kan jag skjuta på starten ett tag, någon månad åtminstone, så man kan höra runt lite. Dom ville dock att jag skulle börja på måndag om det var så. Ja jösses, är det inte det ena så är det andra.

Nu fick jag sms av min man, ska gå ut och lämna parkeringspengar. Take care! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0