Min önskelista!

1. Att jag kan fixa mitt hår imorgon.
2. En vinterjacka.
3. Klocka från Ur o Penn
4. Frukost på sängen.
5. Extra många pussar utav Thomas.
6. Sällskap av nära och kära.
7. Att smörgåstårtan jag gör blir JÄTTEgod.

Har hållt på och pysslat med diverse saker hela veckan. Nu är det torsdag och helgen närmar sig. Idag hade jag tänkt dammsuga, torka badrummet och bädda rent i sängen. Imorgon hoppas jag verkligen att jag har fått in pengarna på kontot så att jag kan åka in till Stockholm och fixa håret. Vill så jättegärna få det gjort innan lördag! Plus att jag vill handla allt till smörgåstårtan och fikat imorgon också. Skulle vara skönt att ha det gjort så kan jag och Jessica hålla på i lugn och ro på lördag sen. Får väl se om Thomas får sällskap av Stefan eller inte. Vore kul om han också ville titta in fredag-lördag. Vet att Thomas skulle tycka det var jätteroligt.
Halloweenkostymerna är nu inhandlade. Det första jag fick göra var att laga båda två. Kan knappt peta på dom så går dom sönder liksom. 600 spänn, my ass!! Dåligt Buttericks! Men men, nu hoppas jag att dom ska hålla åtminstone hela lördagkvällen. Får ta det lugnt med andra ord för annars rasar väl dräkten av.
Om man skulle försöka sätta igång med städningen kanske... Trögstartat, men när man väl kommit igång så går det lätt. Smell you later!

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0