Min jävla torrboll.

Fysatan vad dålig jag har blivit på att skriva här, men så jäkla trist att inte kunna lägga upp bilder! Måste nog köpa en ny kabel, attans.

Idag har jag och min älskling varit tillsammans i 7 månader. Man är som man var när man var 14 och räknar månader haha. Varje dag med Thomas är viktig för mig. <3

Ikväll blir det hockey ute på Ekerö. Så får vi se om man blir lämnad ensam i helgen. Beror på om Thomas åker och spelar på Gotland eller inte. Jag stöttar honom vilket han än beslutar sig för att göra. Jag förstår att han har det svårt just nu.

Vaknade av att dom borrade med något som lät som en stor slagborr i lägenheten ovanför. Mmm, mysigt. Har lyckats få huvudvärk, så nu sitter jag här vid datorn med hörlurarna på, bara för att dämpa oväsendet lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0