Jag och Du.

Jag vill springa, kasta mig i din famn.
Jag är villig att springa, springa, springa.
Bara du finns på andra sidan.
Bara du väntar på mig.
Mina fötter nuddar knappt marken.
Din kärlek bär mig.
Du och jag hör ihop.
Jag vill kasta mig i din famn.
Det vi har är värt allt.
Jag springer mot mitt öde.
Jag springer mot dig.
Du gör mig stark.
Jag vet att du väntar på andra sidan.
Vinden rycker tag i mig.
Men jag tänker aldrig sluta kämpa.
Luften går ur mig när jag ser dig.
Jag vet att det är dig jag alltid har letat efter.
Allting känns självklart när du sluter dina armar runt mig.
Det är här jag ska vara.
Jag skulle springa runt jorden för dig.
Du är mitt allt.
Så jag springer, för att få kasta mig i din famn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0