If it's heaven that you want, come and take a walk with me! :)

Jag skrattar så jag gråter, hahaha. Funderar på hur människor är funtade egentligen. Vissa är ju bara skrattretande liksom.

Ikväll blir det bio med Felicia och Elin, "Flickan som lekte med elden". Ska bli mysigt att träffa Fia igen, måste bli bättre på att träffa mina homies. Tror vi skulle gå redan kl.18, så snart dags :)

4 dagar kvar tills jag ska tattuera mig, drömde om det i natt, börjar nog bli nervös på allvar haha. Jäkla tur att jag har Jessica med som ska hålla mig i handen. Men tror ändå att det blir mest synd om henne faktiskt, som måste höra på mitt gnäll :P

Längtar efter min man. Ska pussa extra mycket på honom ikväll när han kommer hem. Det förtjänar han. Min drömprins <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0