Frånvaro, uppdatering nr.2

Har helt glömt bort att skriva här, sorry. Är man förvirrad och tankspridd så är man :) Är jävligt less på att datorn inte hittar min mobil så att jag kan lägga in bilder, för annars hade ni fått se min senaste investering.


Att tattuera revbenen var värre än man kunde föreställa sig. Efter 3 timmar gav min kropp upp totalt. Tårarna bara rann, fast jag egentligen inte grät (tror jag) och hela kroppen skakade hysteriskt. Detta gjorde att jag inte kunde göra klart den i måndags. Jag ska tillbaka den 20:e och göra klart det sista, vilket skulle ta dryga timmen trodde han. Ser inte fram emot det alls, men den måste bli klar. Den är förjäkla fin redan nu och är verkligen helnöjd, men det fattas lite färg och några blommor ska dit, men sedan så är den färdig :) Tack Yani för ditt tålamod med mig! Du är suverän och jag kan rekommendera dig till alla.


Idag har jag börjat leta lite efter fjällstugor. Jag och Thomas har bestämt oss för att spara lite pengar och hyra en stuga en vecka över nyår, vilket jag tror kan bli det mysigaste någonsin. Öppen spis, varm choklad, långfärdsåkning, hela kittet. Att tillbringa nyårsafton med mannen jag älskar är en dröm som går i uppfyllelse. Jag har aldrig varit mycket för att supa mig full och ligga i ett dike på nyår. Detta kommer att bli perfekt.


Imorgon ska jag träffa farmor för en lunch nere på stan och sedan ska jag hjälpa henne med att putsa hennes fönster. 90 år gammal och det är det ända hon inte klarar av att göra själv längre. Hon är så stark min lilla farmor. Hon har förlorat 2 av 4 barn och sin man på kort tid och ändå lyckas hon hålla modet uppe. "Hopp om framtiden" är hennes stadiga. <3 ÄLSKAR <3


På fredag är det hockey som gäller på kvällen. Ekerö möter Skå, ska bli spännande att se hur det kommer att gå. Tyvärr förlorade Ekerö stort mot Åker igår, 13-0. Åker har vunnit 8 matcher i rad nu och är tydligen jävligt säkra. Synd för Ekerö, men det tyder på att dom behöver Thomas i mål. Får hoppas han kommer i form snart igen, så han får visa alla vad han går för. Lovar att han sopar mattan med allihopa ;)


Lördag...då bär det av på kryssning med klubben. Ska bli roligt. Hade det inte varit för tattueringen så hade jag tillbringat några timmar uppe i båtens SPA, som är bokat. Jag får fördriva tiden i en utav barerna istället, hahaha. Det ska nog inte vara några problem, jag är ganska lättroad :)


Snart kommer min man hem. Inget särskillt på schemat ikväll, blir att ta det lugnt. Kanske går det någon hockeymatch vi ska kolla på. Så länge det inte krockar med Grey's så är jag nöjd :P Nu avrundar jag här, ska ta en dusch och sen börja med maten. Ta hand om er alla, så hörs vi vidare sedan!
//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0