Ett monster?!!

Sitter och akut-letar efter halloweendräkter till mig och Thomas. Jag tänker varken lägga ner mycket tid eller pengar på någon "herrejösses-kostym" i år. Jag tror jag vet vad jag ska gå som, men Thomas var fan så mycket svårare. En Fantomen-dräkt kanske, haha? ;) Vi får se vad man kan åstakomma.

Mannen sover bort halva helgen. Igår klev han upp och åt frukost vid två, gick och la sig och kom upp igen lagom till middagen vid halv fem, haha. Idag har han faktiskt visat lite livstecken redan innan klockan 12 (kors i taket). Får se om man kanske ska hitta på något idag eller om man ska ha en mysig dag hemma, utan att visa näsan utanför dörren.

En vecka kvar tills jag fyller år. Ser fram emot en kanonhelg med folk jag tycker om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0