En alla tiders födelsedag!

Ska börja med att tacka alla er som förgyllde min dag!

Hela helgen har varit kanonbra. Jessica följde med hem efter matchen i fredags (som Ekerö vann!). Vi gick ut en stund på Hamn Magasinet, men det var alldeles för dåligt med folk och alldeles säkert..jordens sämsta DJ! Men vi hade trevligt ändå.
Lördagen ägnade vi åt att handla, förbereda och grunda på smörgåstårtan. På kvällen var det Halloweenfest på klubben. Mycket, mycket trevligt. Träffade ett par gamla bekantskaper. Kostymen höll och drack precis lagom mycket för att kunna njuta av kvällen till MAX. Thomas drack nog ett par groggar för mycket...hehe.
Söndagen (THE day) började jag med att diska, garnera smörgåstårtan och plocka undan diverse skräp som samlat sig. Efter ett tag lyckades jag och Jessica få upp Thomas ur sängen. Precis lagom till rusningstrafiken :) Klockan 12 kom mamma, Bengt, Micke, mormor och morfar. Utav dom fick jag ett våffeljärn, en elvisp och allt som behövs för att jag ska kunna göra våfflor till middag ikväll, presentkort på H&M och en spegel. Smörgåstårtan visade sig vara den godaste, EVER! Sååå jävla nöjd! Det lilla som blev över blir frukost om en liten stund :P Efter ett tag dök Ylva och Henke upp. Av dom fick jag en jätte, jättefin ljusdekoration som nu är placerad på vardagsrumsbordet. Efter det dök Eva och Tordan upp. (Vid det här laget sitter halva släkten i sängen i brist på plats, haha). Utav svärmor och Tord fick jag presentkort på Carlings, en Betty Boop- kalender (med penna), en söt kylskåpsmagnet, biobiljetter, en jättefin blomma och örhängen som ser ut som två elbasar. Tackar så mycket!! Jessica gav mig ett par jättefina guldörhängen plus en massa hjälp med alla förberedelser, det behövdes! Tack!
Kent, Helena och farmor dök upp runt 15:00 ungefär och av dom fick jag 400 kr att gå på bio för och en chokladkartong till (fick en av klubben). Jane tittade in med blommor. Felicia och Sara kom lite senare med en jättehärlig påse med ihopplock av tvål, lotion, peeling, nagellack och annat mysigt. Av min älskling fick jag klockan jag ville ha från Ur&Penn. Jättefin, tack! <3 Tror att jag rabblat upp allt fint jag fick nu. Förlåt om jag glomt något! Och tack allesammans för att ni gjorde min födelsedag perfekt!
Jag och Thomas höll oss vakna en stund till, satte på en film, men jag somnade vid 20:30 redan. Vaknade vid 10:30 nu på morgonen (förmiddagen). Har alltså sovit 14 timmar.

Det är inte lätt att fylla år :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0