3 dagar kvar nu, nära en flipout!

På måndag gäller det, då ska jag gadda mig. Och jag är neeeeervös. Fattar inte varför egentligen, men det är väl för att folk hela tiden säger "Oj, det där kommer att göra ont". Ja, det kommer det alldeles säkert göra, men jag försöker tänka så att det är faktiskt värt det. Jag har velat göra den här tattueringen i flera år och nu är det dags. Nu är det ÄNTLIGEN dags. Det kommer att gå jättefint. Ingenting att ligga vaken för om nätterna. Haha, försöker prata omkull mig själv här :)

Idag bär det av till Stockholm stad för arbetsintervju, hoppas allt kommer att gå bra med det också. Fick en halvdan vägbeskrivning, får se om det räcker för att jag ska hitta. Får väl åka upp extra tidigt, så jag har tid att gå vilse.

Nähe, om man skulle försöka få i sig lite frukost då kanske. Tynar ju nästan bort här. Eller..? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0