Parkeringsplats, kristallsjukan, hockey och mobiltömning.

Nu, äntligen, efter ett halvår har vi fått en parkeringsplats. En liten bit att gå, men det gör inget. Så länge vi slipper dryga parkeringsböter pga slarv med p-biljett liksom. Blir ganska mycket billigare så här.

Var ett par dagar sedan jag skrev nu va..? Det är för att jag inte har mått helt 100. Åkte in till Närakuten igår, efter en smärre panikattack då hela rummet hade snurrat i 1,5 dygn. Kristallsjukan var min egenställda diagnos. Det stämde nog ganska bra, men dom hade ett finare ord på det; Lägesyrsel. Har nu fått remiss till Öron, näsa, hals-kliniken här i stan. Känns dock bättre idag, bara allmänt yr och huvudvärk. Det går åt rätt håll i alla fall :)

Ikväll är det hockey. Ekerö möter Gnesta borta. Stekarn' Nilsson i mål. Hoppas på seger då vi torskade mot dom sist. Dags att ta igen lite slarvigt spel nu tycker jag.

Äntligen har jag fått sladden till datorn att fungera så här kommer en massa bilder som jag inte lyckats lägga in förut. Enjoy!






3 oktober. Middag hemma hos Eva och Tordan. Hur mysigt som helst. God mat och fint sällskap.




5 oktober. Nya tattueringen efter första sittningen. Äckligt nöjd. 2 timmars plåga kvar, fyyfaaan.


    

    
10-11 oktober. Kryssning med klubben på Birka Paradise.





Present till Jessica.




    

    
30 oktober. Biomys med Felicia och Sara. Vi såg "Upp" i 3D. Alla var lika söta i sina 3d-glasögon. Jättemysig kväll med mina favorittjejer. Längtar tills nästa gång.



31 oktober. Innan hockeymatch mot Norsborg.


    

    

    

    

    


31 oktober. Thomas första match för säsongen. 4-4 mot Norsborg. Han gjorde oss alla stolta. Var första gången jag såg honom spela och han var jätteduktig. Hur kul som helst att se honom i action :)





1 november. Blommorna jag fick från Jane och Edith på min födelsedag. Här en vecka efter, som allra finast. Återkommer med bilder på andra födelsedagspresenter.







Thomas är trött :) Såå himla söta. Både han och Kia.



Det var väl allt för den här gången tror jag. Ska göra mig lite frukost och sen se om dom lagt upp några nya avsnitt av "True Blood" (min nya drog) på SVT-play. Sedan försöka ta en dusch, vilket kanske inte är det lättaste med en snurrande skalle. Det ordnar sig. Tack, på återseende.
//Linda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0