Min tisdag.

Allt känns mycket lättare nu när det finns självklra saker att se fram emot. En visning på torsdag och ytterligare en på måndag. Ska bli jätteroligt. Och timmarna innan ska jag ägna åt att visa upp mig för arbetsgivarna i Enköping, gå runt och dela ut mitt CV ungefär...överallt :)
Precis som Eva har jag en känsla av att allt kommer att släppa nu. Att vi snart hittar ett boende, jag hittar ett arbete där jag kan fördriva tiden tills jag kan börja plugga i augusti. Allting kommer att bli bra nu, det säger magkänslan.
Jag har haft ont i magen, blivit snorig (igen) och så...men nu tänker jag inte känna efter mer, för jag orkar inte bli sjuk en gång till. Jävla årstid :P
Ser fram emot allt julmys mer och mer. Vi ska eventuellt på julmarknad på Taxinge slott i helgen, tokmys! Helgen efter åker vi till Nora och hälsar på lillebror som fyller 13 år. Stora killen liksom! Sen på söndagen den 29/11 är det ju första advent och då kan jag inte hålla mig längre! Då ska allt julpynt upp :D
Soffan vi köpte på secondhand gjorde sig jättebra. Inte den absolut vackraste kanske, men 10.000 gånger skönare än den gamla vi hade. Nu får man ju faktiskt plats två, utan några större bekymmer ;)
Idag har jag väl inga direkta måsten. Hade tänkt gå ut och kolla om jag kan få tid i tvättstugan i veckan. Några telefonsamtal ska jag försöka ta tag i också. Det är väl egentligen en tisdag, som vilken som helst. Men ändå inte, för jag vet någonstans att allting har vänt till det bättre. Det är vår tur nu! :D

 
Och morgonfrisyren är inte att leka med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0