Från djupet av mitt hjärta, Tack!


Idag har jag sökt ytterligare 19 jobb i Enköping, med hjälp av min älskade, underbara svärmor. Hon har skjutsat runt mig till diverse arbetsplatser hela dagen. Nu ska jag hålla tummarna för lite respons, det vore så perfekt.

Ord kan inte beskriva hur mycket jag älskar, respekterar och uppskattar Eva. Hon är den mest omtänksamma människa jag någonsin mött. Ibland blir man så överfull med varma känslor att det bara rinner över, och det är precis så det blir för mig när jag tänker på hur fina människor jag är omgiven av idag. Mina allra närmaste, som får mig att fungera. Och jag får hopp om livet, jorden och mänskligheten när det dyker upp en människa så varm, så godhjärtad och så oerhört snäll som Eva. Jag kan bara hoppas att jag under min livstid kan ge tillbaka lika mycket som jag får. Hon är min ängel, som alltid ser till att jag har det bra. En sak är säker; jag kommer aldrig glömma allt hon gjort för mig, någonsin. Thomas och Jessica kan skatta sig så lyckliga som har en sådan mor.



Nu ska jag tillägga att jag älskar min egen mamma också, hur mycket som helst. Hon får inte känna sig bortglömd. Tyvärr kan vi inte träffas så ofta som jag vill eftersom hon bor 20 mil bort. Men det blir faktiskt några mil närmare henne och lillebror nu när vi flyttar till Enköping :) <3

Åter igen... TACK EVA! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0