Detta är ett KÄRLEKSBREV!

Detta är ett kärleksbrev, även om det inte är skrivet på brevpapper.

 

I våras kom jag på mig själv med att vara förälskad.

Jag har fallit så hårt, så snabbt för dig.

Jag kommer ihåg murarna jag hade byggt runt mitt hjärta.

Du fick dem att falla. De kämpade inte ens. De sa inte ett ljud.

Du hittade en väg in och jag tvivlade nog aldrig riktigt på att du skulle göra det.

Det är som att jag inte levde på riktigt innan jag träffade dig, att allt jag gjort här i livet ledde fram till det ögonblick när jag förstod att du var min.

Varje morgon öppnar jag ögonen och ser ditt ansikte.

Varje natt tackar jag högre makter för att jag får vakna med dig varje morgon, ännu mer förälskad än tidigare.

Jag lovar att jag älskar dig mer och mer för varje dag som går.

Utan tvekan så gör du mig hel.

Det här är ingen vanlig kärlek och jag kan aldrig få för mycket utav den.

Jag vill kasta mig i din famn varje gång jag ser dig.

Jag älskar dig och jag kommer alltid att göra det.

Du är mitt allt. Jag gör vad som helst för dig.

Det är sant. Jag menar det. Från djupet av mitt hjärta.

Utan dig så faller jag i bitar.

Du har öppnat ditt hjärta för mig och jag är så tacksam att du är min.

För allt du ger till mig så har du min själ, mitt allt.

Vart du än går, så kommer jag alltid att vara där älskling.

Jag står vid din sida i allt du gör.

Det här är den kärlek folk drömmer om att de ska få uppleva.

Jag lever i min dröm med dig varje dag .

Jag vill ge dig allt du behöver och drömmer om.

En dag vill jag säga "Ja" till dig. En dag vill jag starta en familj med dig.

Du är den jag vill leva mitt liv med.

Jag är så lyckligt lottad. Vart jag än tittar nu så är jag omgiven av din kärlek.

Du är allt jag behöver och mer där till.

När jag hör din röst så ryser jag av välbehag.

När du rör vid mig så finns inget annat, bara det ögonblicket.

Så länge din kärlek finns där för att guida mig så kommer jag aldrig mer gå vilse. Inte ens i den mörkaste natten.

Din kärlek är allt jag någonsin kommer att behöva.

Jag vill aldrig göra dig något ont.

Jag vill aldrig leva utan dig igen.

Livet är fullt av prövningar men allt kommer att bli bra, så länge vi är tillsammans.

Allt jag gör, gör jag av kärlek till dig.

Du och jag hör ihop.

Jag hoppas jag kan få dig att förstå hur otroligt viktig du är för mig.

Jag har funnit min mening med livet. Min mening är Du.

Jag har hittat min ängel och du är en del av mig nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0