Det var ett tag sedan...

Har helt förträngt att skriva här, vilket tyder på att jag faktiskt har ett liv vid sidan av datorn också! :)

Helgen har varit jättebra. I fredags åkte vi till Nora för att hälsa på Mikael som fyllde 13 den 28/11. Att träffa familjen var så mysigt. Det var första gången Thomas var där och hälsade på. Tror han också tyckte det var bra.

På lördagen firade vi som sagt lillebror, med frukost på sängen. Han fick ihop pengar till det han önskade sig. På kvällen åt vi ute innan morsan åkte med oss hem igen. (Hon skulle på julmarknad i Gamla Stan med våra gamla grannar från Vagnhärad). Vi var hemma runt 19-tiden och sjönk då ner i soffan för en film och en påse chips.

Igår lät jag Thomas sova ut medans jag åkte och träffade farmor, farbror och mina sockersöta kusinbarn. Vi tog en promenad upp till Torekällberget där det var julmarknad. Hur mysigt som helst. Har tyvärr inte orkat göra någon större anträngning till att hitta datakabeln, så får lägga in alla bilder senare. Lova och Leia är i alla fall sötaste ungarna på jorden, utan tvekan :) Älskar dom massor. När jag väl fått upp min älskade sambo ur sängen så åt vi lite och åkte sedan och såg "2012" på Heron City. En ganska bra film faktiskt. 2 tmmar och 38 minuter kändes inte för långt, eftersom dom lyckades behålla spänningen genom hela filmen. Efter det åkte vi hem och såg Troja, som gick på 3:an, innan vi så småningom somnade.

Idag är det måndag, en måndag som vilken som helst egentligen. Men Thomas lär komma hem lite tidigare då det är möte på klubben istället för hockeyträning som gäller. Kanske får hem honom redan till 21 :P Ska ägna min dag åt att vika tvätt och slå in julklappar. Vi ses och hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0